Kundefordele

ctivCare har mange års erfaring i at yde pleje til borgere i eget hjem. Med vores hjælp er du i trygge hænder.

Den hjælp, I behøver

Hos ActivCare arbejder vi målrettet for at dække hver en vagt for vores kunder. Og vi har en høj leveringssikkerhed, tør vi godt sige. Ikke mindst fordi vi tager vores kunders behov meget seriøst og fordi vores dygtige vikarer og kundekonsulenter altid står klar til at hjælpe.

Hos ActivCare har vi altid fokus på at finde den bedst egnede vikar til den enkelte vagt. Alle vikarer i ActivCare ansættes ved en personlig samtale. En grundig ansættelse hvor kun reelle og aktuelle faglige kvalifikationer registreres og hvor vikaren forberedes og klargøres til jobbet.

ActivCares medarbejdere

  • Er ansat ved personlige interviews
  • Har fremvist en ren straffeattest og børneattest
  • Er underlagt tavshedspligt
  • Bærer ID-kort med navn og foto
  • Evalueres løbende af kunderne
  • Deltager årligt i minimum en medarbejdersamtale
  • Får kontinuerligt tilbudt kvalificerende kurser og foredrag

Den grundige gennemgang af vikarens sundhedsfaglige, -og/eller socialfaglige CV sikrer, at vikaren kun vil matche vagter i vores bookingsystem, der stemmer overens med kundens krævede kompetencer. Igennem hele ansættelsesforløbet følger vi den enkelte medarbejder med henblik på faglig sparring og kompetenceudvikling.

 

Hvorfor vælge ActivCare?

ActivCare tilbyder vores kunder høj kvalitet, og kontinuerlig opfølgning på vores samarbejde, for på den måde at sikre, at vi som partnere i en travl hverdag sikrer landets patienter og borgere den bedste pleje og omsorg.

ActivCare tilbyder vores kunder: 

  • Høj leveringssikkerhed
  • Udarbejdelse af vagtplaner, så der sikres kontinuitet
  • Elektronisk oprettelse af kundespecifikke ønsker til medarbejderens kvalifikationer, så vi hurtigt dækker vagterne med den rette person
  • Nem og intuitiv vagtbestilling via kundelogin
  • Mulighed for elektronisk bestillingsformular pr. e-mail
  • Levering af kundestatistik, fx køb pr. afdeling, ordrestatus for en given periode, osv.
  • En timepris, der indeholder løn til medarbejder samt transport, pension, dagpenge, feriepenge, arbejdsmarkedsbidrag, arbejdsmarkedspension og ATP
  • Stillingsannoncer for ledige stillinger kan gratis lægges på ActivCares hjemmeside
  • Løbende evaluering af samarbejdet

ActivCares kundekonsulenter har en sygeplejefaglig baggrund og varetager opfølgning og kundebesøg. Den enkelte kunde får tilknyttet egen kundekonsulent, der kontinuerligt følger aftalen og medvirker til at sikre høj kvalitet, dialog og godt samarbejde.

Råd til ansøgning

Bliv ringet op

Har du spørgsmål eller brug for hjælp?

Vores konsulenter sidder klar ved telefonen. Udfyld felterne, og vi ringer dig op hurtigst muligt, og senest inden for 24 timer – dog ikke i weekenden.
Træffer vi dig ikke på det givne tidspunkt, sender vi dig i stedet en mail, hvor vi beder dig om at oplyse, hvornår du kan træffes.