Din ansøgning

ActivCare kontor, bliv vikar med ordnede forhold

Når du søger job hos os

Hos ActivCare søger vi altid dygtige medarbejdere og vores dedikerede rekrutteringsteam sidder klar til at håndtere din ansøgning. Vi tager din ansøgning seriøst og vi kigger ind i hver enkelt ansøgning med nysgerrighed og professionalisme. Vi går aldrig på kompromis med faglig dygtighed eller væsentligheden af personlige erfaringer og andre kompetencer. ActivCare er en attraktiv arbejdsplads, hvor vi arbejder målrettet for, at vores medarbejdere trives på hver vagt.

Ansøg nu

Vores rekrutteringsteam

Vores rekrutteringsteam er specialister i at screene og møde ansøgerne, der hvor de er. Når vi har gennemlæst en ansøgning, og hvis vi vurderer, at ansøgers uddannelse og kompetencer matcher vores kunders behov, vil ansøgerenen blive inviteret til en ansættelsessamtale med en af vores rekrutteringskonsulenter.

Ansættelsessamtalerne hos ActivCare kan afholdes både fysisk og via virtuelle møder på Teams. Ansøger du som medarbejder på et specifikt team, vil samtalen i langt de fleste tilfælde bliver afholdt af den ActivCare medarbejder, der sidder med ansvaret for teamet i hverdagen.

Ansøger du om at blive vikar i bookingen, vil du blive mødt af en af vores 4 rekrutteringskonsulenter:

Annette Majkjær Laursen

Caroline Domino Christensen

Birgit Thørring Jensen

ActivCare vikar - møde ind på arbejde - blive taget i mod - hjemmepleje - plejehjem
Råd til ansøgning

Sammensæt en god ansøgning

Før du sender ActivCare en ansøgning skal du gøre det klart, hvilken type job du søger hos os. Vi lægger stor vægt på uddannelse samt faglige og personlige kompetencer i en ansøgning og du opfordres til at lave en ansøgning og vedhæfte et CV, der er ærligt og fyldestgørende nok til, at vi kan vurdere dine ansættelsesmuligheder. Din ansøgning skal beskrive din motivation for at søge job hos ActivCare. En god ansøgning handler ikke om at sælger dig selv, men derimod om, at vi skal lære dig at kende, så vi kan matche dig med de rette jobs/stillinger, både personligt og fagligt.

Send os din ansøgning sammen med følgende dokumenter:

  • CV/erhvervserfaring
  • Uddannelsesbevis (alternativt dit autorisationsnummer)
  • E-learningsbeviser
  • Kursusbeviser
  • Evt. kopi af dit kørekort
  • Et vellignende billede af dig selv til ID-kort. Billedet skal være uden unaturlige fotofiltre og i videste muligt omfang, vedhæftes i samme format som et pasfoto

Sørg for at du i dit CV beskriver, hvor du har arbejdet, hvor længe du har arbejdet der, samt hvilke arbejdsopgaver, tilegnede kompetencer og ansvarsområder du har/havde.  Når vi har modtaget din ansøgning, indhenter vi din straffe- og børneattest. Når du er ansat i ActivCare genindhenter vi straffe- og børneattest hvert andet år, da de fleste af ActivCares kunder stiller krav om, at attesterne højest må være to år gamle. Det foregår således, at ActivCare anmoder politiet om dine attester. Du vil efterfølgende modtage en e-mail i din E-Boks fra politiet, hvor du skal give tilladelse til at politiet udleverer både straffe- og børneattest til ActivCare A/S med din NemID.

Ansøg nu

Bliv ringet op

Har du spørgsmål eller brug for hjælp?

Vores konsulenter sidder klar ved telefonen. Udfyld felterne, og vi ringer dig op hurtigst muligt, og senest inden for 24 timer – dog ikke i weekenden.
Træffer vi dig ikke på det givne tidspunkt, sender vi dig i stedet en mail, hvor vi beder dig om at oplyse, hvornår du kan træffes.